تالار گفتگو در خصوص کانون ارزیابی و توسعه سرمایه های انسانی

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

این تالار جهت گفتگو و تبادل نظر پیرامون دوره کانون ارزیابی و توسعه سرمایه های انسانی در نظر گرفته شده است.

این تالارگفتگو برای کاربران، شرکا و برنامه نویسان حرفه ای و علاقه مند است. می توانید سوال کنید در مورد:

  • نحوه نصب بر روی یک زیرساخت خاص،
  • نحوه تنظیم یا سفارشی سازی برای نیازهای خاص بیزینسی،
  • بهترین راه جهت استفاده برای یک نیاز بیزینسی خاص چیست،
  • نحوه توسعه ماژول ها برای نیاز خود،
  • سوالات مخصوص درباره پیشنهادات خدمات و...

قبل از اینکه سوال خود را بپرسید حتما سوالات مشابه را جستجو کنید. شما می توانید سوالات را با عنوان یا تگ های آن ها جستجو کنید.همچنین پاسخ دادن به سوال خود نیز اشکالی ندارد .

لطفا از پرسیدن سوالاتی که خیلی انتزاعی و استدلالی هستند یا به این جامعه مرتبط نیستند، خودداری کنید.

شما فقط باید بر اساس مشکلات واقعی که با آن مواجه هستید، سوالات عملی و قابل پاسخ بپرسید. سوالات طولانی و بدون جواب مشخص، از مفید بودن این سایت می کاهد و سوالات دیگر را از صفحه اول خارج می کند.

برای جلوگیری از علامت گذاری و احتمالاً حذف شدن سؤال خود، از پرسیدن سؤالات ذهنی در جایی که …

  • هر پاسخ به یک اندازه معتبر است: ______مورد علاقه شما چیست؟”
  • پاسخ شما همراه با سوال ارائه شده است، و شماد انتظار پاسخ های بیشتری دارید: “من از ______ برای ______ استفاده می کنم, شما از چه چیزی استفاده می کنید?”
  • هیچ مسئله واقعی برای حل کردن وجود ندارد: " من کنجکاو هستم بدانم آیا سایر افراد هم مانند من چنین احساس می کنند؟"
  • از ما یک سوال فرضی با پایان باز پرسیده می شود: “اگر ______ اتفاق افتد چه می شود؟”
  • it is a rant disguised as a question: “______ sucks, am I right?”

اگر شما در یکی از این مثال‌ها قرار می‌گیرید یا اگر انگیزه شما برای پرسیدن این سوال این است که "من می‌خواهم در بحثی درباره ______ شرکت کنم"، نباید اینجا بپرسید، بلکه باید در لیست‌های پستی ما بپرسید. با این حال، اگر انگیزه شما این است که "من می خواهم دیگران ______ را برای من توضیح دهند"، احتمالاً در اینجا امکانپذیر است.

(بخش فوق از سؤالات متداول Stackoverflow اقتباس شده است.)

علاوه بر این:

  • پاسخ ها نباید سوالات را بسط دهند یا به آن اضافه کنند. به جای آن یا سوال را ویرایش کنید یا یک نظر اضافه کنید.
  • پاسخ ها نباید درباره پاسخ های دیگر نظر دهند. به جای آن یک نظر درباره سایر پاسخ ها اضافه کنید..
  • پاسخ ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنند.به جای آن یک کامنت سوال اضافه کنید که نشان می دهد "تکثیر احتمالی از...". با این حال، اینکه شامل لینک هایی به سایر سوال ها و پاسخ ها باشد تا اطلاعات مرتبط بیشتری فراهم کند، خوب است.
  • پاسخ ها نباید فقط لینک یک راه حل را ارائه کنند. به جای آن یک توضیح متنی از راه حل را در پاسخ خود فراهم کنید، حتی اگر فقط یک کپی/پیست باشد. لینک ها مناسب هستند اما باید مکمل پاسخ باشند، به منابع و مطالب خواندنی بیشتری ارجاع دهند. .

Answers should not add or expand questions. Insteadeither edit the question or add a comment.

پاسخ ها نباید درباره پاسخ های دیگر نظر دهند. به جای آن یک نظر درباره سایر پاسخ ها اضافه کنید..

پاسخ ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنندبه جای آن یک کامنت اضافه کنید که نشان می دهد "تکثیر احتمالی از...". با این حال، اینکه شامل لینک هایی به سایر سوالات و پاسخ ها باشد تا اطلاعات مرتبط بیشتری فراهم کند خوب است.

پاسخ ها نباید فقط لینک یک راه حل را ارائه کنند. به جای آن یک توضیح متنی از راه حل را در پاسخ خود فراهم کنید، حتی اگر فقط یک کپی/پیست باشد. لینک ها مناسب هستند اما باید مکمل پاسخ باشند، به منابع و مطالب خواندنی بیشتری ارجاع دهند. .

پاسخ ها نباید شروع به بحث کنند این تالارگفتگو یک گروه بحث و گفتگو نیست. لطفا از ایجاد بحث در پاسخ های خود اجتناب کنید چون اینکار ماهیت اصلی سوال و پاسخ را کمرنگ می کند. برلای بحث های کوتاه لطفا از ابزار اظهار نظر استفاده کنید.

هنگامی که یک سوال یا پاسخ رای موافق می گیرد، کاربری که آن را پست کرده امتیاز کسب می کند که و آن امتیازهای کارما نامیده می شوند.

برای مثال، اگر شما یک سوال جالب بپرسید یا یک پاسخ مفید بدهید، ورودی شما رای موافق می گیرد. به عبارت دیگر، اگر پاسخ گمراه کننده باشد رای مخالف خواهد گرفت. هر رای موافق 10 امتیاز ایجاد می کند و هر رای مخالف 10 امتیاز کم می کند. یک محدودیت 200 امتیاز برای مجموع امتیازهایی که در هر روز برای یک سوال یا پاسخ می توان جمع آوری کرد وجود دارد. جدول ارائه شده در انتها اعتبار امتیاز موردنیاز برای هر نوع کار نظارت را نشان میدهد.

هدف این سایت ایجاد یک مرکز دانش است که به سوالات پاسخ می دهد.

بنابراین، پرسش‌ها و پاسخ‌ها را می‌توان مانند صفحات ویکی توسط کاربران مجرب این سایت ویرایش کرد تا کیفیت کلی محتوای پایگاه دانش بهبود یابد. چنین امتیازاتی بر اساس سطح کارمای کاربر اعطا می شود: زمانی که کارما به اندازه کافی بالا رفت، می توانید همین کار را انجام دهید.

اگر این رویکرد برای شما مناسب نیست، لطفا به جامعه احترام بگذارید.

در اینجا جدولی با امتیازات و سطح کارما وجود دارد