-
طبقه بندی نشده
-
درس اول- معرفی دوره منتورشیپ در عمل
-
درس دوم- معرفی محتوای دوره منتورشیپ درعمل
-
درس سوم- تعریف مفاهیم منتورینگ و کوچینگ (تفاوت ها و شباهت ها)10 xp
-
درس چهارم- تشریح روش های منتورینگ و کوچینگِ موثر در جهت توسعه استعدادها
-
درس پنجم-مدل های منتورینگ و کوچینگ بر مبنای سناریوهای مختلف(قسمت اول)
-
درس ششم- مدل های منتورینگ و کوچینگ بر مبنای سناریوهای مختلف (قسمت دوم)
-
درس هفتم- ابزارهای توسعه قابلیت ها، اعتماد به نفس و شایستگی ها(قسمت اول)
-
درس هشتم- ابزارهای توسعه قابلیت ها، اعتماد به نفس و شایستگی ها (قسمت دوم)
-
درس نهم- عوامل کلیدی در ایجاد یک رابطه منتورینگ امن، موثر و پایدار
-
درس دهم- ملاحظات اخلاق حرفه ای در منتورشیپ و کوچینگ
-
درس یازدهم- نمونه منشور اخلاقی منتورینگ و کوچینگ (قسمت اول)
-
درس دوازدهم- نمونه منشور اخلاقی منتورینگ و کوچینگ (قسمت دوم)
-
درس سیزدهم- مراقبت های سلامت روان در منتورینگ (قسمت اول)
-
درس چهاردهم- مراقبت های سلامت روان در منتورینگ (قسمت دوم)
-
درس پانزدهم- برندسازی شخصی و حرفه ای در منتورینگ
-
درس سوم- تعریف مفاهیم منتورینگ و کوچینگ (تفاوت ها و شباهت ها)
10 XPبازدید | |
---|---|
1 | کل بازدیدها |
1 | نمایش اعضا |
0 | بازدیدهای عمومی |
اقدامات | |
---|---|
0 | پسندها |
0 | نپسندیدهها |
0 | نظرات |
اشتراک گذاری توسط ایمیل
لطفا ورود برای اشتراک گذاری این video توسط ایمیل.
تعبیه در وبسایت شما
1.
برای توسعه فردی بر اساس یک مهارت جدید خاص یا برای سازمان در غلبه بر موانع کوتاه مدت و مدیریت ریسک های مقطعی کدام مورد توصیه می شود؟
2.
کمک به فرد دیگر برای یادگیری، توسعه فردی و رفع چالش های روزمره همراه با راهنمایی و حمایت با چه عنوانی شناخته می شود؟
3.
کدام مورد جزو شباهت های منتورینگ و کوچینگ محسوب نمی شود؟