Fatemeh Shakhsian داستان برند و برندینگ (قسمت دوم) ** *داستان برند و برندینگ (قسمت دوم)* ** *مدیریت برند - معماری * *Architecture* زمانی که سبد شرکت در حال رشد است، برندها تمایل به تکامل دارند. تعریف ساختار برندها در یک پرتفلیو برای حف... برند بین المللی ترویج برند جایگاه یابی برند معماری برند هویت برند
Fatemeh Shakhsian داستان برند و برندینگ (قسمت اول) * داستان برند و برندینگ *** * *** * «محصول چیزی است که در کارخانه ساخته می شود؛ برند چیزی است که مشتری می خرد. یک محصول می تواند توسط یک رقیب کپی یا تقلید شود؛ یک برند منحصر به فرد است. یک م... Brand Branding Brand Management ارزش برند برند برندینگ مدیریت برند
Fatemeh Shakhsian بازاریابی بین الملل به چه معنا است؟ ** *بازاریابی بین الملل به چه معنا است؟* ** ** * * ** بازاریابی بین المللی عبارت است از به کارگیری اصول بازاریابی توسط صنایع در یک یا چند کشور. به لطف پیشرفت های بازاریابی بین المللی... International marketing بازارهای جهانی بازاریابی بین الملل برند بین المللی تجارت جهانی
Fatemeh Shakhsian دیگر نگران تصمیم گیری درست نباشید ** *دیگر نگران تصمیم گیری درست نباشید.* ** * * * Harvard Business Review * * نوشته: Ed Batista * اصلی ترین کار من به عنوان یک مربی، کمک به مردم برای گرفتن تصمیم های مهم است. برخی از این تصمیم... Harvard Business Review Right Decision تصمیم درست تصمیم گیری قدرت شهود و احساسات
Fatemeh Shakhsian بنیانگذاران مؤثر کسب و کار *** بنیانگذاران مؤثر کسب و کار *** *** شش استراتژی رهبری برای غلبه بر بزرگترین خطر موفقیت یک استارتاپ *** *** نوشته: * *Josh Yellin* ، * Martin Gonzalez* * Google for Startups* ... استارتاپ بنیانگذاران کسب و کار ریسک مربوط به کارکنان سرمایه های انسانی کارآفرینی
Fatemeh Shakhsian چرا کارکنان قوی، «فرهنگ های قوی» را ترک می کنند؟ ** *چرا کارکنان قوی، «فرهنگ های قوی» را ترک می کنند؟* ** * * *Harvard Business Review* *نوشته: Melisa Dimeler* * May 11, 2018 * *«ما فرهنگ قوی ای داریم.»* همه ما آن را شنیده و گفته ا... Harvard Business Review رفتار سازمانی رویه های سازمانی سیستم فرهنگ سازمانی
Fatemeh Shakhsian کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت سوم) ** *کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت سوم)* ** ** *گزیده کتاب از صفر به یک* ** * نو.شته پیتر تیل * ** *اگر چیز جالبی ایجاد کنید، آیا لزوماً افراد به سراغ تان می آیند؟* ** ... از صفر به یک توزیع فروش کارآفرینی کسب و کارهای نوپا
Fatemeh Shakhsian کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت دوم) ** *کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت دوم)* ** ** *گزیده کتاب از صفر به یک* ** * نوشته پیتر تیل * * * * آیا موفقیت، محصول شانس است یا مهارت؟ * جک دورسی، هم بنی... از صفر به یک کارآفرینی کسب و کارهای نوپا هم راستایی سیستم و فرهنگ
Fatemeh Shakhsian کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت اول) *** کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت اول) *** ** *گزیده کتاب از صفر به یک* ** ** * نوشته پیتر تیل *** ** *مقدمه* ** هر ای... از صفر به یک استارتاپ فناوری کارآفرینی کسب و کار نوپا نوآوری
Fatemeh Shakhsian 10 پیشنهاد کلیدی برای پیاده سازی موفق OKR در سازمان ها ** *10 پیشنهاد کلیدی برای پیاده سازی موفق OKR در سازمان ها* ** ** * * ** چار چوب OKR ساده است، اما پیاده سازی آن می تواند زمان بر و پیچیده باشد. این امر نیاز به درک عمیق و شناخت از بهترین شیوه ه... OKR اهداف و نتایج کلیدی پیاده سازی OKR نرم افزار OKR
Fatemeh Shakhsian استراتژی مناسب برای تحول دیجیتال کدام است؟ *** استراتژی مناسب برای تحول دیجیتال کدام است؟ *** * نویسنده: Nancy White * *9/17/2021* استراتژی تحول دیجیتال یک برنامه دقیق برای استفاده از راه حل های دیجیتال برای بهبود جنبه های فیزیکی ... digital transformation DX استراتژی تحول دیجیتال تحول دیجیتال فناوری
Fatemeh Shakhsian تحول دیجیتال در معادن به چه معنا است؟ ** *تحول دیجیتال در معادن به چه معنا است؟* ** ** * * ** تحول دیجیتال معدن همه چیز در مورد دیجیتالی کردن حجم زیادی از داده ها در جهت استفاده از آخرین پیشرفت های ناشی از انقلاب... digital transformation ERP انقلاب صنعتی چهارم تحول دیجیتال تحول دیجیتال در معادن