Follow us
Saedevafa
 ۰۲۱۴۰۸۸۰۱۱۲

  • خانه
  • دوره ها
  • اشتراک
  • تالار گفتگو
  • دانشنامه
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • رویدادها
  • داستان سعدِوفا
  • درخواست مشاوره
  • پیشنهادهای استخدامی
  • 0
  • ورود
آخرین
داستان برند و برندینگ (قسمت دوم)
 
  • بلاگ ها:
  • همه
  • کوچینگ و منتورینگ
  • یادگیری و توسعه فردی و سازمانی
  • طراحی  کسب و کار
  • مدیریت سرمایه های انسانی
  • شایستگی حرفه ای
  • کار تیمی
  • تحول دیجیتال
  • مهندسی سیستم
  • CSR
  • OKRs
داستان برند و برندینگ (قسمت دوم)
Fatemeh Shakhsian
داستان برند و برندینگ (قسمت دوم)
** *داستان برند و برندینگ (قسمت دوم)* ** *مدیریت برند - معماری * *Architecture* زمانی که سبد شرکت در حال رشد است، برندها تمایل به تکامل دارند. تعریف ساختار برندها در یک پرتفلیو برای حف...
برند بین المللی ترویج برند جایگاه یابی برند معماری برند هویت برند
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۰۴:۵۰:۰۵
0 7
طراحی  کسب و کار
داستان برند و برندینگ (قسمت اول)
Fatemeh Shakhsian
داستان برند و برندینگ (قسمت اول)
* داستان برند و برندینگ *** * *** * «محصول چیزی است که در کارخانه ساخته می شود؛ برند چیزی است که مشتری می خرد. یک محصول می تواند توسط یک رقیب کپی یا تقلید شود؛ یک برند منحصر به فرد است. یک م...
Brand Branding Brand Management ارزش برند برند برندینگ مدیریت برند
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۱۱:۴۴
0 14
طراحی  کسب و کار
بازاریابی بین الملل به چه معنا است؟
Fatemeh Shakhsian
بازاریابی بین الملل به چه معنا است؟
** *بازاریابی بین الملل به چه معنا است؟* ** ** * * ** بازاریابی بین المللی عبارت است از به کارگیری اصول بازاریابی توسط صنایع در یک یا چند کشور. به لطف پیشرفت های بازاریابی بین المللی...
International marketing بازارهای جهانی بازاریابی بین الملل برند بین المللی تجارت جهانی
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۲۹:۴۸
0 13
طراحی  کسب و کار
دیگر نگران تصمیم گیری درست نباشید
Fatemeh Shakhsian
دیگر نگران تصمیم گیری درست نباشید
** *دیگر نگران تصمیم گیری درست نباشید.* ** * * * Harvard Business Review * * نوشته: Ed Batista * اصلی ترین کار من به عنوان یک مربی، کمک به مردم برای گرفتن تصمیم های مهم است. برخی از این تصمیم...
Harvard Business Review Right Decision تصمیم درست تصمیم گیری قدرت شهود و احساسات
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۰:۰۴:۰۸
0 22
شایستگی حرفه ای
بنیانگذاران مؤثر کسب و کار
Fatemeh Shakhsian
بنیانگذاران مؤثر کسب و کار
*** بنیانگذاران مؤثر کسب و کار *** *** شش استراتژی رهبری برای غلبه بر بزرگترین خطر موفقیت یک استارتاپ *** *** نوشته: * *Josh Yellin*  ،  * Martin Gonzalez* * Google for Startups* ...
استارتاپ بنیانگذاران کسب و کار ریسک مربوط به کارکنان سرمایه های انسانی کارآفرینی
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۰۶:۲۴:۳۵
0 25
طراحی  کسب و کار
چرا کارکنان قوی، «فرهنگ های قوی» را ترک می کنند؟
Fatemeh Shakhsian
چرا کارکنان قوی، «فرهنگ های قوی» را ترک می کنند؟
** *چرا کارکنان قوی، «فرهنگ های قوی» را ترک می کنند؟* ** * * *Harvard Business Review* *نوشته: Melisa Dimeler* * May 11, 2018 * *«ما فرهنگ قوی ای داریم.»* همه ما آن را شنیده و گفته ا...
Harvard Business Review رفتار سازمانی رویه های سازمانی سیستم فرهنگ سازمانی
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۲:۲۱:۵۳
0 26
مدیریت سرمایه های انسانی
کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت سوم)
Fatemeh Shakhsian
کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت سوم)
** *کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت سوم)* ** ** *گزیده کتاب از صفر به یک* ** * نو.شته پیتر تیل * ** *اگر چیز جالبی ایجاد کنید، آیا لزوماً افراد به سراغ تان می آیند؟* ** ...
از صفر به یک توزیع فروش کارآفرینی کسب و کارهای نوپا
۱۴۰۲/۰۵/۱۲ ۱۳:۴۶:۲۲
0 35
طراحی  کسب و کار
کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت دوم)
Fatemeh Shakhsian
کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت دوم)
** *کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت دوم)* ** ** *گزیده کتاب از صفر به یک* ** * نوشته پیتر تیل * * * * آیا موفقیت، محصول شانس است یا مهارت؟  * جک دورسی، هم بنی...
از صفر به یک کارآفرینی کسب و کارهای نوپا هم راستایی سیستم و فرهنگ
۱۴۰۲/۰۵/۱۲ ۰۸:۵۲:۴۶
0 38
طراحی  کسب و کار
کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت اول)
Fatemeh Shakhsian
کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت اول)
*** کسب و کارهای نوپا چگونه شکل می گیرند؟ (قسمت اول) *** ** *گزیده کتاب از صفر به یک* ** ** * نوشته پیتر تیل *** ** *مقدمه* ** هر ای...
از صفر به یک استارتاپ فناوری کارآفرینی کسب و کار نوپا نوآوری
۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۰۹:۴۹
0 39
طراحی  کسب و کار
10 پیشنهاد کلیدی برای پیاده سازی موفق OKR در سازمان ها
Fatemeh Shakhsian
10 پیشنهاد کلیدی برای پیاده سازی موفق OKR در سازمان ها
** *10 پیشنهاد کلیدی برای پیاده سازی موفق OKR در سازمان ها* ** ** * * ** چار چوب OKR ساده است، اما پیاده سازی آن می تواند زمان بر و پیچیده باشد. این امر نیاز به درک عمیق و شناخت از بهترین شیوه ه...
OKR اهداف و نتایج کلیدی پیاده سازی OKR نرم افزار OKR
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۰۱:۰۶:۲۲
0 50
OKRs
استراتژی مناسب برای تحول دیجیتال کدام است؟
Fatemeh Shakhsian
استراتژی مناسب برای تحول دیجیتال کدام است؟
*** استراتژی مناسب برای تحول دیجیتال کدام است؟ *** * نویسنده: Nancy White   * *9/17/2021* استراتژی تحول دیجیتال یک برنامه دقیق برای استفاده از راه حل های دیجیتال برای بهبود جنبه های فیزیکی ...
digital transformation DX استراتژی تحول دیجیتال تحول دیجیتال فناوری
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۷:۱۰:۲۵
0 100
تحول دیجیتال
تحول دیجیتال در معادن به چه معنا است؟
Fatemeh Shakhsian
تحول دیجیتال در معادن به چه معنا است؟
** *تحول دیجیتال در معادن به چه معنا است؟* ** ** * * ** تحول دیجیتال معدن همه چیز در مورد دیجیتالی کردن حجم زیادی از داده ها در جهت استفاده از آخرین پیشرفت های ناشی از انقلاب...
digital transformation ERP انقلاب صنعتی چهارم تحول دیجیتال تحول دیجیتال در معادن
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۰۲:۴۸:۱۴
0 70
تحول دیجیتال
  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • بعدی

درباره ما (سعدِوفا)

قصد داریم آموخته ها و تجربه نزدیک به دو دهه حضور فعالانه مان در صنعت، کسب و کار و آموزش را با شما که شاید علاقمندی یا دغدغه های مشابهی با ما داشته باشید به اشتراک بگذاریم. سعی مان بر این است که تمرکز بیشتری بر جنبه های انسانی و نگاه اجتماعی در فضای کسب و کارها داشته باشیم. 

به این دلیل فضایی تعاملی به نام سعد وفا، (برگرفته از نام یک دوست سفر کرده که الهام بخش این ایده بود) بر بستر پلتفرم اتود، شکل گرفت تا بتوانیم با هم گفتگو کنیم و از یکدیگر بیاموزیم. 

همراهی با اتود تسهیلگر راه مان شد. به این همراهی که همراستا و همسو با ارزش های اصلی اتود هم چون تلاش در راستای تحقق خیرجمعی؛ تاکید بر اصل مشورت و کار تیمی؛ توجه به اهمیت چرخه یادگیری و نقش آن در انجام صحیح کارها است، افتخار می کنیم.

در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با ما می توانید رزومه ی ما را از این قسمت دانلود نمایید:

       دکتر فاطمه شخصیان               مهندس علی اکبر ایزدی خواه

                                                                                                                                                            

Copyright ©Etudit